tiistai 22. tammikuuta 2013

Esittely

Tervetuloa Handmade by Anna Maria blogiini! Pieni esittely olisi varmasti paikallaan. Kamalan vaikeaa kertoa itsestäni jotain muuta ja erikoisempaa, kuin perinteiset ikä/paikkakunta/perhe, mutta yritetään.

Olen aina pitänyt käsillä tekemisestä. Siis askartelusta, piirtämisestä, maalaamisesta, leipomisesta ja kaikenlaisesta näpertämisestä. Olen pitkäpinnainen siinä suhteessa, että jaksan tehdä tarkkuuta vaativaa tekemistä, mikäli se vain on minulle mieluista (esimerkiksi tarkkuutta vaativat koulutehtävät eivät olleet kouluaikoina niin mieluisia). Olen melko visuaalinen ihminen ja pidän myös paljon sisustamisesta, designista ja muotoilusta.

Avasin tämän blogin, sillä olen pitkään halunnut ryhtyä tekemään jotain konkreettista käsilläni ja saada tekemiäni asioita esille. Jos tulee jotain kysyttävää mieleen, niin kirjoita rohkeasti kommenttia tai ota yhteyttä esimerkiksi Facebookin kautta sivuillani www.facebook.com/handmadebyannamaria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti